۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر

دبیر کل شورای صنفی دانشگاه اصفهان انتخاب شد

جلسه انتخابات دبیر شورای هماهنگی امور مشترک شورای صنفی دانشگاه اصفهان برگزار و آقای سید احمد فیاضی با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر شورای هماهنگی امور مشترک انتخاب شد.

 
 به گزارش روابط عمومی، جلسه انتخابات دبیر شورای هماهنگی امور مشترک شورای صنفی دانشگاه اصفهان، با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و با حضور حجت الاسلام مستاجران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر اصلانی معاون دانشجویی، دکتر رئیسی مدیر حوزه ریاست، آقای شهنام مشاور جوان رئیس دانشگاه در امور دانشجویان، خانم عسگریان معاون مدیر امور دانشجویی، آقای محبوبی معاون مدیر فرهنگی اجتماعی و کارشناسان دفتر امور حقوقی دانشگاه آغاز شد؛ و در ادامه محمد جواد کلاهدوزان دبیر شورای صنفی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با ارائه گزارشی مختصر اقدامات انجام شده در حوزه امور صنفی در دانشگاه اصفهان را تشریح نمود.

دکتر احسان رئیسی با اشاره به عدم جاری شدن گفتمان مشارکت دانشجویان در اداره دانشگاه اصفهان به دو مولفه کلیدی جهت موفقیت فعالین شورای صنفی از جمله آشنایی با ساختارها و رویه‌ها در دانشگاه و اتخاذ رویکرد همکاری و تعامل به جای تقابل در انجام مطالبه گری و انتقاد اشاره کرد.

وی با بیان این نکته که تکرار چالش‌ها موجب تکدر خاطر و ارائه راهکارهای عملیاتی اکسیر نجات بخش فعالیت صنفی است تاکید کرد که هیچ مدیر سالمی از ارائه راهکارهای کارشناسی آزرده نمی‌شود. ایشان در پایان با ذکر جمله "با تمام وجود قائلم اعتبار دانشگاه به واسطه حضور فعال دانشجویان است." سخنان خود را خاتمه داد.

در ادامه دکتر سردار اصلانی معاون دانشجویی،  فعالین شورای صنفی را عضوی از خانواده معاونت دانشجویی دانست و تصریح کرد: در نبود نظارت بر فعالیت مدیران اگر فساد رخ ندهد قطعا شاهد کم کاری و عدم ایفای تعهدات خواهیم بود. ایشان مشارکت دانشجویان در شورای صنفی را به فال نیک گرفت و ضمن درخواست از شورای صنفی بر تمرکز به فعالیت همه معاونت‌های دانشگاه، برای خود و دیگر همکاران، آرزوی موفقیت در انجام وظایف کرد.

حجت الاسلام مهدی مستاجران ضمن تشکر از فعالیت‌های سردارگونه دکتر اصلانی قبول مسئولیت‌های صنفی توسط دانشجویان را امری مغتنم و با ارزش شمرد. ایشان در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت تشکیل شورای صنفی به مثابه حلقه‌ وصل بین دانشجویان و مدیران بر لزوم استقامت در این مسیراشاره نمود و در انتها آرزوی موفقیت برای فعالین این حوزه و برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات آینده شورا صنفی به همت دانشجویان داشت.

در ادامه جلسه پس از بیان برنامه‌ها و اهداف کاندیداها، رای گیری انجام و پس از پایان شمارش آرا سید احمد فیاضی دبیر واحد علوم اداری و اقتصاد با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

نوید شهنام، مشاور جوان رئیس دانشگاه در امور دانشجویان نیز معارفه دبیران واحدهای شورای صنفی به تمامی مسئولان و مدیران دانشگاه را از جمله الزامات فعالیت صنفی در سال تحصیلی جاری برشمرد و بر اهمیت اتخاذ رویکرد تعامل محور به جای مطالبه‌گری تقابل محور تاکید کرد.

جلسه مذکور روز سه شنبه سوم مهر ماه 1403 پس از هم اندیشی دبیران شورای صنفی و معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان و بیان پاره‌ای مسائل و چالش‌ها با ذکر صلوات پایان یافت.

 
 
 
 

 

تاریخ:
1403/07/05
تعداد بازدید:
126
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal